Underbart är kort

23 Feb, 2014 - 13:28 ☆ glada dagar
Blä vad en helg går fort!! Haft fantastiska dagar i Sthlm med Kiruna tjejerna. Det är så fantastiskt att prata gamla minnen, skratta och bara umgås! 

Igår var vi på spa vilket var toppen på alla sätt. Fortsatte kvällen med middag och lite barhäng på söder. 

Trots att jag går på diet går det att vara med på festligheter 😄 beställde Cola light i baren, drack alkoholfritt bubbel, undvek dessert och såser på restaurang, och nattmaten på mc Donalds blev en hamburgare utan bröd och en påse minimorötter 👍😄 "vill du bara ha en köttbit?" Jajjemen ge mig en köttbit för tusan 😂👊 

Går verkligen ingen nöd på mig under diet. 😊 

Helt helt fantastiskt har vi haft det!

Tänkte testa gymmet ute vid Arlanda innan jag flyger hem idag. Great! Utmärkt när man ska vänta på flyget. 

Hörs! Hej! 






Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback