Vad prioriterar du? Varför?

13 Feb, 2014 - 08:00 ☆ glada dagar
Det här med att prioritera. Hur bra är du på det? 😉 jag har aldrig varit särskilt bra på det där med prioriteringar, jag vill alltid göra allt och tidsopptimist som jag är tror jag dessutom att jag ska hinna allt! 

För tillfället är träningen allt för mig! Eftersom jag har ett mål numera så sätter jag träningen i absolut första hand. Det har jag iof kanske alltid gjort men nu ännu mer 😄

Ja jag får avstå vissa saker pga min träning och strikta kost, men det gör mig ingenting. Det är viktigare för mig att planera min träning än allting annat just nu. Jag njuter av att varje morgon planera dagen med matintag och träningstider och folk i min närhet får helt enkelt stå ut 😉 

"Jag ska bara träna först" är numera standardfrasen. För mig är det inga problem och jag tycker aldrig träning ska vara något man prioriterar bort. Vad kan vara viktigare? 😄 

Du får väl se repriser på tv, boka in möte med vänner efter att du tränat, ta med kompisarna till gymmet, kom lite senare till något inplanerat.... Men prioritera inte bort din träning! 👊 

Igår blev det ben. Det måste prioriteras inom träningen för mig. Dem små stickorna måste växa! 👍 man kan ju för tusan inte ha större biceps än lår. 😂 

Trevlig torsdag kompisar!



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback