Jävligt blir jävligare

26 Nov, 2014 - 19:58 ☆ glada dagar
Jag har fortfarande en brutal träningsvärk i baksidorna. Som om inte det vore nog har jag dödligt ont i vänster knä också. Men det som inte dödar härdar som man så finurligt brukar säga. 😆 
Dessutom är ju onda ben och knän inget hinder för axlar & triceps. 




Brutalt pass nere i källaren idag så imorgon har jag kanske förflyttat smärtan från ben till axlarna. 👌 




Och biceps måste man alltid flexa. Oavsett vilket pass du kört 😉 






Bredden blir bättre och bättre. Till nästa tävling ska jag vara i sådan sjuk form!! 😄👊 

Nepp nog med egobilderna. 
Är faktiskt hos mamma och har strykt gardiner och hämtat pepparkakor. Mamma gör dem godaste pepparkakorna i världen. Jag har ju dock sockerförbud till julafton så får bara lukta i burken 😂 

Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback