Nopp. Går inte.

25 Nov, 2014 - 21:39 ☆ glada dagar
Jag har sådan sjuklig träningsvärk i baksida lår. Känner mig nästan sjuk för att det gör så ont. 
Igår testade jag raka marklyft för första gången sedan mina knän blev rackliga. Lite liggande och stående lårcurl på det och saken är biff. 

Mina hamstrings känns som stora knutar. Detta gör det jobbigt att gå, ta sig ner för trappor, uträtta toalettbesök, ja det mesta ni kan tänka er. 😆 

Dagens 3 första lektioner gick bra när jag blev varm i musklerna. Efter lunch var det nästan omöjligt att ställa sig. Benen fullständigt krampade ihop. 

Vilket fantastiskt roligt elände. Minns inte när jag hade grym träningsvärk sist så jag skrattar och skriker om vart annat. 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback