Nya träningsdagar

23 Nov, 2014 - 23:50 ☆ glada dagar
Jahapp det var den helgen. 
Det roligaste som hänt var nog att Jocke ändrade i min telefon så varje gång jag skrev 'jag' blev det istället 'Carola Häggkvist'. Haha höll på att bli galen att det var Carola istället för jag som tyckte saker. Det dummaste var att när J kom hem från jobbet sa jag "det har hänt något med min mobil den skriver Carola Häggkvist hela tiden" 😂 först då förstod jag att han låg bakom det hela. Min mobil hade alltså inte fått något Carola-storhetsvansinne. 😄

Igår kom en långtradare med flyttgrejer från Örebro så det blev till att lyfta grejer igen. 



Det bästa är att för varje sak som kommer upp från Örebro desto närmare är det tills dem flyttar hit!!! Snart är dem på plats storebror med familjen. Känns fortfarande overkligt. 

Idag blev det att städa och rensa avlopp hemma. Äntligen har vi fått ner vårt gamla kök ner till tvättstugan så jag har bänkar och skåp där nere. Så det var bara att städa och sen fylla skåpen. 
Längtar tills all renovering är klar här hemma. Dödligt leds på att det ständigt är stökigt och skitigt av renovering. 
Men snart återstår bara att förvandla vårt gamla kök till ett sovrum. 👌 

Det har varit ett evighetsprojekt känns det som att först renovera tvättstugan, sedan byta plats på köket och bygga ett helt nytt kök, sedan riva ut det gamla köket och göra om det till ett rum.... 

Tur att man kan fly till gymmet när man blir leds på att vara hemma 😄 
Imorgon redan måndag. 
Ny vecka med nya träningsdagar. Jag gillar det. 


Godnatt 


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback