Jag är vek.

05 Okt, 2014 - 20:59 ☆ glada dagar
Idag grät jag när jag försökte döda en geting. Jag är så rädd för getingar. Igår grät jag till Ica reklamen på tv. I förrgår grät jag för att jag var så trött. Just nu vill jag bara gråta över mina knän. 

Det gör så ont!!! Känns ännu värre nu efter dagens första rehabass. Kanske ska vara så. Äter värktabletter som mest gör att jag får ont i magen, dem har slutat hjälpa för knäsmärtorna. 

Jag känner mig liten och ledsen och inte gör det saken bättre att man är en riktig känslomänniska som alltid känner så mycket. Har man lätt till skratt har man lätt till tårar. För mig är det så. 
Jag vill bara dansa och hoppsa omkring med barnen i jobbet, jag vill springa intervaller i den härliga höstluften, jag vill instruera bodycombat och jag vill köra tunga knäböj. Så nu gråter jag lite istället. Inte för att det egentligen är så synd om mig, utan för att det känns skönt att göra det. 
Sedan torkar jag tårarna, skrattar och bestämmer mig för att lägga all fokus på att bli bra igen. 




Kommentarer
Ullis säjer:

Krya på knäna!

2014-10-05 @ 21:51:26
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback