Torsdag. Vikingar och mys.

30 Okt, 2014 - 20:35 ☆ glada dagar
Torsdagkvällar har blivit mina bästa kvällar! Det är då jag sitter i soffan och äter popcorn och kollar på bytt är bytt (min farmor förstår också att det är ett sååå bra program) och sedan vikings! 

Kan inte bli bättre. Jag har blivit helt fast i vikings och längtar hela veckan till torsdag. 👌 dessutom jobbar Jocke och jag har tvn och soffan för mig själv. 👌 
Oj så skönt. Jag kan lixom flytta runt i soffan. Möblera om kuddarna. Ja ni vet allt sådant viktigt som är bra att göra... 

Imorgon är det fredag också. Ojoj man har det för bra alltså. 😊 



Höstlov har jag också lärare som jag är. Så jag har hunnit vara till läkaren, städat, sett på hem till gården, druckit kaffe. Vilodag från styrketräningen idag så blev en timme på cykeln istället. 

Har inget att klaga på. Har du? 

Fröken 



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback