Jag gillar snälla människor

11 Feb, 2015 - 22:12 ☆ glada dagar


Dagens pass axlar & triceps. 
Idag tränade jag med Aron som är en kille jag är mycket imponerad av. Han är ung, tränar hårt, vågar och det är sällan man möter människor som är så ödmjuka. Han är en sådan människa som alltid bjuder på ett leende i gymmet. Alltid hälsar glatt. Om det är något jag tycker om så är det sådana människor! 👊😊 
Såklart blev det ett grymt träningspass idag när vi krigade på i alla set och reps. 💪 

För övrigt har dagen bestått av dansande med skolelever, mycket skratt, smärta i knäna, kaffe och nyladdad eltandborste. Jag menar en eltandborste utan batteri är det väl ingen som tycker om. 

Dags att sova för att orka med morgondagen. Lämna bilen på service, dansa och besök hos sjukgymnasten väntar. Hej hopp. 

God natt
Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback