När man stannar upp och andas

10 Feb, 2015 - 00:30 ☆ Träning, glada dagar
Det är lätt att bara köra på i ett. Men det är viktigt att stanna upp och bara andas ibland. 
Idag tvingades jag att ta det lugnt eftersom huvudet höll på att sprängas, jag hade ont i halsen och ont i kroppen. Har känt mig hängig i en vecka men förkylningen har inte velat bryta ut. 
Sovit, vilat och ätit alvedon hela dagen och nu känner jag mig pigg igen. Skönt! 
Jag har nämligen många träningspass att uträtta denna vecka 😉 

Träningen går bra nu. Jag blir starkare och jag blir större vilket känns precis som jag vill. Igår (trots att jag kände mig småsjuk) klarade jag av 2 set med 4 reps på 65 kg i bänk. Nöjd! 
Detta efter att ha reppat 6or på 60 kg. 
Små små framsteg. Jag har satt mitt första delmål att ta 75 i bänk. 👌👍 känns inte omöjligt. I dagsläget har jag pb på 70. 😃 

När jag inte kan bli bra på knäböj för tillfället får jag bli bra på bänk tänker jag. 😄👊 måste ju bli bra på något. 

Nu ska jag blogga kontinuerligt igen men behöver hjälp med att förnya min bloggdesign. Någon frivillig!? 😃 

Lite bilder nu då från sista tiden som bevis på att jag blir större & starkare. 








Vi hörs kompisar! ❤️💪 

Pe 

Kommentarer
Fröken Torsk säjer:

Ser grymt bra ut vännen! Fortsätt kötta! Du inspirerar fortfarande massor! Ja det kommer du alltid göra :P
Massor med kramar från Oslo =)

2015-02-10 @ 10:18:34
Blogg/Hemsida: http://strongerbetter.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback