Semlor är djävulens påfund

18 Feb, 2015 - 22:50 ☆ glada dagar
Igår åt jag två semlor. Jag tål inte vetebullar. Idag glömde jag min lunch hemma så köpte en pastasallad på Statoil. Jag tål inte pasta. Idag var det en semla kvar i kylen. Jag åt den. 
Nu har jag ont i magen!! 
Ser ut som att jag har en badboll under tröjan. 😂 
Fick dessutom huvudvärk. Det är tydligt att semlor och pasta gör en sjuk. 
Måste vara djävulens påfund. Vem skulle annars locka med sådana läckerheter. 
Aldrig mer. Det är verkligen inte värt det känner jag nu. 
Men det var ruggigt goda semlor alltså. 👌 


Jag hann iaf med ett grymt benpass innan magknipen kom. Undvek vanliga knäböj och annat som gör för ont i knäna just nu. 
Passet blev följande; 
- Knäböj med boll bakom ryggen som trycks mot en vägg (fötterna längre fram) 4x15
- utfallsgång 4x20x20x20 
Ett set bestod av 20 utfall, ökade vikt 20 till, ökade vikt 20 till. 4 sådana set alltså. 
- benpress med dropset 5 set 
- benspark 7set 

Tack å hej 
Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback