❤️

02 Mar, 2015 - 22:09 ☆ På gymmet, Träning, glada dagar
Ikväll blev det ett intensivt benpass. Känslan efteråt var ungefär såhär. 


Eftersom mina knän är som dem är så kändes det inte bra att köra tunga vikter idag. Utan det blev lite lättare vikt, fler reps och superset. Magisk känsla 👌 
Gymmet jag älskar dig. ❤️ Och jag älskar step in. Detta fantastiska ställe som jag tillbringar enormt mycket tid på. 




Vilken dag. Måndag och sportlov. Spinning imorse, tandläkarbesök, hämtade älsklingsbarnen från dagis, mys i soffan med russin och läsning av bamse och tom & Jerry, bus, lek, kramar och pussar. För att avsluta med ett kvällspass på gymmet med syrran. 

Lycklig dag. Lycklig fröken Pe. 



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback