Jag vet

06 Mar, 2015 - 20:12 ☆ glada dagar
Det är fredag. I know. Skön känsla som infinner sig. Även om jag har varit ledig hela veckan. 😊 

Jag kände mig bättre i halsen idag så jag & Jocke for på gymmet ikväll. Dock fick jag lock för öronen så helt jätte frisk kanske jag inte är. 😕 
Men det gick ok att träna iaf så får se hur det känns imorgon. 👍 

Snart är det dags för Vasaloppet också och jag passade på att skicka en hälsning till lillebror som ska åka. 


På Alecta.se kan man skicka hälsningar som sedan kommer visa på stora skärmar efter spåret. Haha. Hur kul som helst. Jag gissar att lillebror kommer bli galet pepp av att se en sån fin bild på sin syster. 😂 

Nu fredagsmys framför lets dance. 

Trevlig fredag kompisar 


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback