Nässpraynjutning

10 Mar, 2015 - 19:51 ☆ tankar o drömmar


Nej men fy.... 
Här sitter jag i soffan en tisdagkväll istället för att vara på gymmet. Jag har känt mig små krasslig i flera veckor och nu känner jag att det är dags att chilla lite. Ont i öronen, tung i huvudet, täppt i näsan och irriterad i halsen. Har även haft migränkänningar under dagen med synbortfall och läskig smärta bakom vänster öga. 😣 
Var inte riktigt läge att köra järnet på ett body combat pass ikväll. 
Kryper i kroppen trots trötthet. Vill bara iväg till gymmet och kriga. 👊 
Men chilla är nice. Dessutom får man vila med gott samvete när man är sjuk. Kan ju inte göra så mycket annat än att ta det lugnt. 😊 

Drömmer om min utveckling istället. 😉👌 träningen har gett resultat och vem kunde tro det 2009 när mina armar såg ut som spagetti? 😄💪 


Fasen så roligt det är med styrketräning alltså. Riktigt längtar efter nästa pass! 
Att längta är bra. Jag längtar ofta efter saker. Då målar jag upp en bild av hur bra det kommer vara och får njuta av händelsen redan i förväg. 
Hur bra är inte det egentligen? 😃 

Så länge man ser till att njuta av nuet också. Nässpray. Åååå vad jag njuter av nuet. Det känns så skönt att andas igen. 

Vi hörs. Hej 
Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback