river

05 Mar, 2015 - 23:27 ☆ glada dagar
vaknade kl 2 i natt av att min hals hade gått i strejk. När man inte ens kan svälja sitt eget spott vet man att det inte är ok. Inte för att jag brukar samla på en massa spott att svälja men ni förstår...
Letade igenom hela huset efter något tecken på halstablett, rev ut varenda väska och letade i alla skåp och lådor.

Av en slump hittade jag en väska jag inte använt på 2 år och i den låg det minsann en påse fisherman. Halsontet blev lite bättre under dagen men det river fortfarande.
Fick ta en vilodag idag och lutar åt träningsfri dag även imorgon.
Går inte att göra så mycket åt saken. Får njuta av att ha tid över till annat istället då :)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback