Solskensdag ☀️

08 Mar, 2015 - 22:13 ☆ glada dagar
Igår eftermiddag for vi till stugan för mys med jockes mamma och hennes man. Ett glas vin och mello på tv. Och ni vet sånt där mys man har i stugor. Ligger i soffan i kalsonger framför brasan och bara mår gott. 👌 

Idag blev det solskensväder. Storebror kom upp och hälsade på med familjen och det blev en fantastiskt dag ute. Det är ju svårslaget när man får dagar med sol, snö, grilla korv, skoter, pulkbackar..... Man mår bara så jävla gott. 





Vi har under dagen även följt Vasaloppet och lillebror. Vi hann hem så vi kunde se målgången på SVT play. Vilket jubel det blev när vi såg han gå i mål. 😄👊👌 vilken brorsa jag har. Fantastiskt bra jobbat! Jag är imponerad. Själv skulle jag aldrig komma på tanken att åka 9 mil. Vansinne. 😄 


Brorsan är längst fram i vit väst. Så vi fick målgången både på film och bild. 
Det är viktigt i min familj att peppa, skrika, heja och bara vara så extremt stolta över varandra. 💗 oavsett vilken prestation det är så är det en skön känsla att ha familjens kärlek och stöd i ryggen. Lillebror körde Vasaloppet, storebror sprang Sthlm maraton, jag tävlade i kroppsbyggning. Olika prestationer men alla lika viktiga. 
Jag undrar vad syrran ska göra som vi andra inte gjort? 😄👊 och jag undrar vad våra nästa utmaningar ska bli? 👌😄 

Nu är sportlovet över och dags att jobba imorgon igen. Längtar lite faktiskt. 😊 

Har ni haft en skön helg? 
Vi hörs imorgon med en fantastisk sak jag ska berätta. 

Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback