Tack för att du kom härliga träningstorsdag med solskenet

26 Feb, 2009 - 14:22 ☆ glada dagar



Vad säger ni? Mina biceps är nära att bli lika stora som stekarn på tröjan? HAH!


Det är inte klokt vad jag mår bra av solen!!
Känns rätt kallt ute men det glömmer jag fort i solens strålar.

Längtar till en härlig vårvinter med skidåkning, skoter, grillad korv, snowboard, snöfigurer (de e så härligt att bygga i snön när man inte fryser ihjäl), pulkåkning......
Snälla snälla vår skynda skynda skynda dig HIT:)

Jag o Johanna hade en så mysig förmiddag på stan med lunch och lite shopping.
Måste defenitivt bli många fler sådana!

Nu funderar jag på vad jag ska fixa för käk innan jag tar mig en härlig promenad till Step In och laddar inför kvällens Body Combat pass!

Är lite sugen på att köra det där intervallpasset på löpbandet också... Känns som att jag måste få springa av mig ordentligt!
Jag tror det är solen som gör det, att jag får den bubblande härliga känslan i kroppen och bara vill springa!!



Träningstorsdagen till ära har jag min fina rosa grymt stekiga t-shirt:D hoho


Kommentarer
1000hemsidor säjer:

För att få synas på 1000hemsidor ska du:

1. Maila oss en banner (468x68px)

2. Maila länk till din blogg

3. Skriva två rader text om din blogg under din banner (frivilligt)

4. Skriv ett inlägg om oss på din blogg



/Crew 1000hemsidor

2009-02-26 @ 15:18:45
Blogg/Hemsida: http://tusenhemsidor.blogg.se/
Petra säjer:

vad fasen är en banner? någon som kan hjälpa en hopplös bloggare??:)

2009-02-26 @ 16:23:22
Blogg/Hemsida: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback